fredag 17 februari 2012

tre vänner är allt du behöver

Sitter och lyssnar på Thåströms nya skiva och so far so good skulle jag säga!
Har hunnit se nyaste avsnittet av greys och ätit frukost också.
Ska strax bege mig till gymmet och svettas lite innan det blir fett med tacomiddag.
Jobbar helgen och det känns ju allt annat än roligt men hoppas på pissdåligt väder och snälla gamlingar.
Idag är det strålande sol och det ska jag verkligen ta vara på med Gustaf som är på g hem.
Har jobbat heldagar och kvällar hela veckan så knappt jag orkade bry mig om att vara trevlig, men nästa vecka blir desto slappare med mer humana pass och ledig helg!
Ser fram emot att dricka lite vin och prata skit.

Säger nog upp mig snart också. Japp!
Kommer flytta i början eller alternativt slutet på april.
Gustaf har fått jobb i Umeå.
Jag har egentligen jobb här, så kommer förmodligen bli fattig och leva på luft och kärlek, men som jag sagt tidigare så är jag ingen Stockholmsbo hur mycket jag än vill.
Inte Gustaf heller för den delen.
Jag hoppas det blir bra och att det är så rätt som det känns just nu.
Jag längtar efter sommar i Umeå och grillkvällar. Fan. Jag längtar till och med efter sommar i Åsele och vin på Stamsjön!

tre vänner är allt man behöver
det var vad du alltid sa
jag har varit trogen mina tre i hela mitt liv
mina herrtidningar
min bibel
och min sprit

Inga kommentarer: