fredag 10 februari 2012

Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam

Idag har jag haft helvetiskt ont i ögonen. Varit blind i princip och med den där torra luften på jobbet så var det riktigt illa.
Nu är jag iaf hemma, har tvättat av mig smink och lagt en ansiktsmask samt sköljt ögonen. Nu ser jag någorlunda och ska titta på lite serier innan Gustaf kommer hem!
Vi har inte ens bestämt middag så det blir väl fryst kalops eller något.

Helgen kommer bestå av en massa välbehövlig sömn, kanske en hårklippning, träning och lite shopping om vi orkar in till stan.
Det är värdelöst att shoppa med pojkvänner!
Gustaf blir bara hungrig hela tiden och har så konstig smak på tjejkläder så han är inte till någon hjälp.
Får nog dra ut själv om jag ska hitta en outfit värdig Thåström den 29! viktigt att vara hemskt snygg.
Har även bytt date där, går med Linnéa istället för Gustaf - kul!

Det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så

Inga kommentarer: