tisdag 21 februari 2012

I'll break you're heart in just three minutes now

Har just hängt tvätten (som Gustaf av någon anledning hade slängt på soffan imorse) och sitter och dricker en celsius.
Strax är det dags att träna bort den där äckligt goda semlan jag fick på jobbet idag.
Om sanningen ska fram vill jag ha tre till.
Och glass.

Haft en asskön helg iaf!
Bytte söndagen med en kollega så jag och Gustaf drog in till stan och hade supermysigt.
Köpte apdyrt mineralsmink, åt glass och letade kläder förgäves ännu en gång.
Lyckades hitta en jacka på zara, men i storlek 38 satt den tight över brösten(!) och gick jag större blev den stor. Jag var ju snygg i ulljacka!!
Här har jag gått och kräkts på varenda jävla ulljacka hela vintern, och jag passar i det.
Jäkligt typiskt.
Ja jag vet att jag tjatar om jackor, men det är ett stort problem!
Jag vill ha en snygg going out-jacka. Varför varför varför finns det inga?
Varför ska det vara fet get eller ankellångt? Modet är så jävla fult ibland. Iaf på mig.
Jobbar hela veckan och ledig helgen. Ska vara med Gustafs familj och dra in till stan igen, jag ger mig inte.

You're only as tall as your heart will let you be
And you're only as small as the world will make you seem
When the going gets rough and you feel like you may fall
Just look on the brightside - you're roughly six feet tall

Inga kommentarer: