onsdag 1 februari 2012

jag behöver nåt att skriva om

-15 grader! Det är svinkallt här då med andra ord. Kläder gör ingen nytta.
Annars då?
Är ledig idag och det är mycket skönt. Sov till 10.30.
Gustaf är och provar ett nytt jobb, vilket innebär att han atm har längre dagar.
Det suger men om vi ska flytta är det nödvändigt.

Ska dricka upp min celsius och sedan ska jag på gymmet och verkligen plåga mig.
Det behövs.
Ska träna svinmycket hela februari. Annars kommer jag bryta ihop av allt jobb jag har framför mig! Februari kommer inte bli nådigt. Så om jag tränar orkar jag inte tänka så mycket på hur överjävligt det är därborta.. ni skulle bara veta:P

Jag har blivit vald av andra
Det är min hemlighet
Den ena saknar känsla
Den andra ödmjukhet
Dom hade nåt gemensamt
Jag blundade för det
Jag har alltid hållit hårt
om dom jag inte orkat med

Inga kommentarer: