torsdag 2 februari 2012

ni ser ut som dockor i kulisser

Är inne på UnderbaraClaras blogg och blev så sugen på att åka skidor.
Bara åka ut i skogen med musik i öronen och blåbärssoppa, låter det inte mysigt? Jag tycker inte ens om att åka skidor. Kanske får lova att köpa mig ett par till nästa vinter.
Blir väldigt sentimental när jag ser vintriga bilder. Längtar nog hem mer än jag vill erkänna.

Vaknade inatt och hade så jävla ont i revbenen. Var tvungen att sätta mig upp i sängen och jag hann till och med tänka att jag höll på att få en hjärtinfarkt.
Men icket - träningsvärk kallas det.
Har ALDRIG haft så ont! Kan knappt stå rakt.
Men ska dricka en celsius och bege mig till gymmet iallafall.
Igår tränade jag styrka 1 timme, powerwalk 40 och jogga 20.. sedan fick jag skoskav och var tvungen att ge upp. Hade kunnat träna mycket längre!
Jag skryter inte, det är celsius! Prova dricka om ni vill ha mer energi, den är asbra!!

Idag har jag och Gustaf varit tillsammans 6 månader. Tiden går sjukt fort.
Tyvärr jobbar jag 16.30-21.30 så vi hinner inte umgås direkt, men lite kramar blir det nog, eller jättemånga förhoppningsvis.

och ingenting kan splittra oss
och ingenting kan söndra oss
och ingenting kan slita oss isär
och ingenting kan få oss
att överge varann
stormar kanske tystar oss
skuggor kanske slukar oss
sorger kanske tvingar oss på knä
men ingenting i världen
kan lösa våra band

Inga kommentarer: