onsdag 4 januari 2012

Weep for yourself, my man

Jag älskar snö och det är så skönt med kyla, men det har förstört mitt ansikte!
Jag är så obeskrivligt torr så ni fattar inte, det är som läder.
Minusgrader är inte alls populärt tydligen.

Annars har vistelsen varit lugn och behaglig. Det kliar lagom mycket i ögonen av allt hår och Åsele är dödare än nånsin.
Det var väl allt tror jag, inget intressant alltså.
Har en massa att skriva och människor att ringa, men jag gör det inte.


I know that things are broken
I know there’s too many words left unsaid
you say you have spoken
like the coward I am, I hang my head
you lay careless, your head on my chest
and don’t even look at me looking my best
and all these things I can’t describe
you would rather I didn’t try
but please, don’t cry you liar

Inga kommentarer: