torsdag 29 december 2011

vi träffades liksom på chans

När blev jag så dålig på att packa?
Ska försöka få ner 8 dagars ombyte i en trunk men det är fan omöjligt..
Skulle kunna packa i min kopiöst stora resväska, men där ska mina julklappar tydligen ligga enligt Amanda - måste ha varit snäll iår!
Ska försöka göra ett ryck och bli klar för sedan är det too late! Ska fara tidigare på jobbet så jag hinner köpa sista julklappen och sedan slutar jag 21.30 och då är det bara att sova! Bussen mot Arlanda går 05.40 imorgon.. stöööön.
Men herregud så kul det ska bli! har inte sett min familj på 4 månader och för att citera min mamma "jag längtar ihjäl mig".
Är inte ens nervös över vad dom ska tycka om Gustaf, hur kan man inte älska Gustaf? Nä jag är mer nervös över vad han ska tycka om dom, för helt friska i huvudet är dom ju inte.

Nyår ska spenderas med familj + partners.
3-rätters, spel, raketer och champagne. Så vill jag ha det!
Synd bara att mamma jobbar, men det överlever vi. Maten lär ju bli under all kritik men.. speciellt bean jag och Gustaf ska göra, som vi bara lyckats med 2 gånger. Haha.
Nä nu svamlar jag, men jag är glad och det är därför!

Puss
och aldrig aldrig att jag
tänker låta något ont
hända dig
jag håller dig hårt
tätt intill mig genom regn och blåst
och alltid alltid att jag
kommer vaka över dig
genom mörkret jag leder dig
jag finns i varje steg du tar
så du behöver aldrig mer vara rädd

Inga kommentarer: