måndag 9 januari 2012

hello my hero





Lite såhär kan det se ut i Åsele vintertid. Okammat, osminkat och förjäkligt.
Men kul var det faktiskt! Massa god mat, film, wordfeud, sällskapsspel och snöskottning.
Det var jobbigt att åka tillbaka till verkligheten igen och jag är inte på mitt mest strålande humör idag om jag ska vara ärlig.
Börjar jobba 14.15 och sedan är det jobb 6 av 7 dagar den här veckan, fun!
Nä, till att börja med så är det här det värsta stället jag jobbat på, jag skyller helt och hållet på Stockholmsmentaliteten, hissen går helt enkelt inte ända upp.
Sedan så är det färdsträckorna. Jag visste att det skulle vara lite annorlunda mot vad jag är van vid men kom igen? Jag gör inget annat än att vänta på bussar som inte kommer i tid.
+ att detta gör så att jag och Gustaf träffas ungefär aldrig!
Eller har alla det såhär? Jag kanske är bortskämd med kvalitetstid annars?
Anyway..

Flytta?

Inga kommentarer: