tisdag 29 november 2011

there's nothing in your head or pocket

Alltså vilket liiiiiiv!
Helgen var förjävlig, milt sagt!
Jobbade HELA helgen med en tant utan deligering, koll eller engagemang. Jag höll seriöst på att gå in i väggen totalt! Dela all medicin, ta allt ansvar och i princip göra allt för hon vågade inte göra något själv, var sjukt irriterad hela tiden.
Fick som tur var byta tur med en annan idag så fick vara ledig. Efter över 37 timmar är jag jävligt nöjd ska ni veta. Sov till 10.30 idag och 1 timme till mitt på dagen, och är fortfarande trött!
Tur jag bara jobbar 2 korta dagar till, sedan är jag ledig!

Men det värsta är ändå att Gustaf blev apsjuk i lördags!
Har jätteont i magen, går på toa konstant och har feber, stackars:(
Han hade inte ätit på 3 dagar så idag åt han lite, och nu mår han jättedåligt!
Vi ska in på sjukan med honom imorgon iaf, för vanlig magsjuka är det inte.
Har handlat och försöker få i honom vätskeersättning och sånt men ja.. han har skitont och jag kan ju inte direkt hjälpa honom. Asjobbigt är det.

Så nu vet ni det! ska häva i sjuklingen lite vatten nu.

I speak fast and I'm not gonna repeat myself
So listen carefully to every word I say:
"I'm the only one who's gonna get away
with making excuses today

Inga kommentarer: