fredag 25 november 2011

två världar ska krocka varje gång vi ses

Sjukt seg fredag!
1 timme kvar tills Gustaf kommer hem och då ska det handlas middag - oxfilé.
Resten av kvällen ska vi se film och ta vara på tiden.
Jobbar 3 fulldagar, alltså tidig morgon till sen kväll så vi hinner i princip inte ses, vilket alltid är trist! Men han kommer alltid förbi timmen jag har lunch iallafall, guld:)

Hoppas det blir en lugn helg för jag är INTE frisk.
Hela halsen är tjock av slem så det går knappt att andas och jag är allmänt slö.
Ska fokusera på nästa helg då jag är långledig och ska julpynta som satan!
Hoppas även på lite snö här nere, alltså vad händer? Folk får ju sluta elda blöjor på balkongen.
Menar, ingen snö och jobbar hela julen + att jag inte får träffa min familj. Nitlott!
Hoppas nyår blir mysigare!
Blir Åsele fredag-torsdag och sedan åker vi med Amanda till Umeå fram tills lördag och gör Umeå, fun!

Ska renbädda sängen nu tänkte jag - pysslig som jag är.
Vet ni vad jag gjorde på min födelsedag? FETstädade kylskåpet.
Tror jag börjar bli huslig.

jag har spridit lite värme
jag har spridit lite frost
jag är varken hjälten eller boven
jag är bara lite lost

Inga kommentarer: