onsdag 30 november 2011

My insides are copper

Alltså vad händer med tiden?
Den här dagen bara försvann och nu ska jag sova.
Slutade 14.30 men var på APT till 16, gick runt och letade julklappar en stund men misslyckades totalt och drog hem. Åt en paj till middag för Gustaf får inte äta alls.
Har just klickat hem min första julklapp och tror jag ska sova nu, har så ont i huvudet.
Gustaf har en infektion i kroppen visade blodprovet idag, något mer får vi inte veta förrän närmare helgen. Inflammerade tarmar har han och det blöder:/ Alltså det skär i mitt hjärta, så ont har han.
Gått ner 5 kilo har han också och mer lär det blir eftersom han bara får dricka, och inga mjölkprodukter alls.
Och här sitter jag, med en godispåse.. huvva!
Har inte tränat på skitlänge pga min förkylning heller så jag känner mig VERKLIGEN fläskig!!
Inte kul nånstans det här.
Men på fredag ska jag jogga, det får bara lov att gå. Kan inte hålla mig ifrån godis om jag inte tränar.

Imorgon skulle jag egentligen börja 16.30 men ska på jobbet 14.
Måste lära mig det nya datasystemet och skriva genomförande-plan på mina brukare... ååååh!
Just nu är jag så väldigt trött! Semester tack?

I'll lock myself alone in a room
Drink until the clock strikes noon
With just a pen, a pill, and some paper.
And maybe I will write a sad song
Or another cliché poem
Of the person that I long to be

Inga kommentarer: