torsdag 10 november 2011

som stenar på en öde strand

Fryser ihjäl idag.
Vill stanna hemma och gömma mig under täcket men tyvärr måste jag snart gå ut och vänta på bussen, usch! Det är helt klart det drygaste, avstånden.
Jag är uppvuxen i Åsele, det tar 5 min att gå överallt.
Jag tyckte Umeå var drygt.. oj så fel jag hade där!
Bor jag nånsin i Umeå igen kommer jag vara tacksam över avstånden, promise.

Tränade idag med.
Känner mig helt stenad.
Det var jag och en annan tjej på gymmet, bara vi där igår också.
Idag när hon gick ut från omklädningsrummet vände hon sig om och sa "hej då", jag blev lite chockad och fattade inte vem hon pratade med.. roligt.
Nu ska jag packa ihop allt jag ska ha med mig och börja dra på mig vinterstället.


Du skär, skär som laser och jag har inget vettigt försvar
att ens försöka värja sig saknar mening
För du skär, skär som laser och jag förlorar hur jag än gör
För du är inte nån som man låser in och inte nån som man "har"

Inga kommentarer: