lördag 12 november 2011

you gotta stand up straight, carry your own weight

Skön lördag!
Sov till 09.30, men låg kvar i säkert 1 timme och kramades.
Sedan åt vi frukost och såg sista beck. Klädde på mig ordentligt först klockan 14.
Ibland är det så sjukt skönt att bara göra ingenting med någon man tycker om.
Nu ska han skjutsa Lowe på någon fest och handla lite, sedan blir det potatisgratäng och kött, Gustaf ville ha det.
Hade tänkt träna medan han var borta men har tränat 3 dagar i rad nu och har så ont i armarna att jag dör. Tror inte ens det är träningsvärk utan jag har sträckt något, skönt!
Tror jag ska baka kladdkaka eller något för jag blev så sugen på nutella och kan ju inte gärna sitta och äta det med sked - så jag brer det på kakan! yum.

Ska ladda hem nyaste greys också! Har hört rykten om att någon dör i det här avsnittet! OMGOMGOMG!

This has been said so many times
that I'm not sure if it matters
But we never stood a chance
And I'm not sure if it matters
If you are the shores
I am the waves
begging for big moons
I'm mailing letters to addresses in a ghost town

Your secrets's out

Inga kommentarer: