onsdag 9 november 2011

I'll take the sticks, I'll take the stones for you

Hej!
Igår var jag som sagt ledig och sov ut till kanske 10.
Städade undan lite och tvättade innan Gustaf kom hem 12, han tog en halvdag semester för att vara med mig, sötis:)
Vi pratade, kramades, lyssnade på musik och for och handlade. Sedan på kvällen såg vi film under en filt i soffan, det behövdes verkligen!
Idag drog jag och tränade vid 11 och var hemma 13. Joggade så jag nästan kräktes!
Skickade en bild till Gustaf efteråt, han tyckte jag såg galen ut, haha! Synd jag inte vågar lägga upp den här;P Nu sitter jag bara och surfar/ser film innan jag åker på jobbet kring 16. Jobbar till 21.30 ikväll och imorgon också - skönt.

Hämtade ut min vinterjacka från posten igår också! Och vet ni, den är stor som attan på mig! Var jag fet förra vintern eller? Måste ha varit väldigt tjock för alltså nu är den som en klänning även om jag drar åt överallt! Men det är ju kul att det går åt rätt håll, även om jag tycker jag är tjock nu också - typiskt tjejtänk as we know.

Jag frågade Amanda på tele nyss om jag var fet förra vintern.. hon sa "nää.. du kanske hade några trivselkilon..... Som jag!", man tackar!

Längtar till helg och massa roligheter! Poppa musik och dricka vin, det är kul det!


Now I'm alive
and my ghosts are gone
I've shed all the pain
I've been holding on
The cure for a heart
Is to move along
So move along
What don't kill a heart
Only makes it strong

Inga kommentarer: