fredag 14 oktober 2011

going back to the corner where I first saw you

Ååååh, fredag!
Solen skiner, jag är inte ugly as hell, greys och tbbt har laddat klart och det är helg inom en överskådlig framtid!!
Inatt fick jag ligga ytterst i sängen, för Gustaf är svindålig på att ta sig upp första ringningen och jag orkar inte klättra över honom, men det gick asbra - att kliva upp alltså. Att sova gick inte bra. Hatar att sova ytterst och jag drömde mystiska saker! 05.30 var jag uppe iallafalll!
Hoppas det är mörkt dygnet runt snart så man kan ha tända ljus och äta mackor även klockan 12! gillar mörker, synd man blir trött.

Idag ska jag ta mig till Täby centrum igen för att skriva på ett anställningsavtal - om det verkar bra.
Jag vet inte hur mycket jag kommer få jobba eller vad jag har i lön än.
Har seriösa funderingar på att läsa till uska i januari, OM jag inte kommer in på ssk alltså. Enbart för att ha en utbildning, känns jävligt lodigt att inte vara nånting. Och det känns även lodigt att bli utnyttjad för att man inte har utbildning.
Ihelgen blir det nog väldigt lugnt! Inget festande iallafall. Känns som om man tappar massa tid.
Grilla, shoppa lite och hålla hand - det är jag nöjd med just nu faktiskt!

'Cause if one day you wake up and find that you're missing me
And your heart starts to wonder where on this earth I could be
Thinking maybe you'll come back here to the place that we meet
Oh, you see me waiting for you on a corner of the street

Inga kommentarer: