onsdag 12 oktober 2011

who died and made you king of anything?

Oj så förslappad jag är! Vaknade nu halv 11.
Men var faktiskt uppe 05.45 och fikade med Gustaf. Vi hade tända ljus och lyssnade på musik, mys:) Det blir roligare så än "hejdå vi syns om 11 timmar".
Annars i veckan då? Ja jag överlevde min bittra måndag och igår gick dagen asfort!
Tittade på sex and the city och joggade 50 min, sedan var klockan 17 typ.
Gustaf lagade kasslergratäng (ASGOTT!) till middag och sedan såg vi beck och åt satsumas.

Nu ska jag klä på mig och dra och handla.. som vanligt började det med typ ägg och bananer men nu kommer jag få bära 4 kassar 1,5 kilometer..:P
Ikväll ska jag laga flygande jakob och sedan ska vi dra och träna. Vi har inte fått våra gymkort skickade till oss än så onsdagar är enda dagen som går för då är det öppet för alla.. kul?

Borde jag åka och hälsa på hemma snart btw? Det känns som det. Jag tänkte åka till Umeå med Gustaf 16 december och stanna i Umeå över helgen. Och ja, sedan stannar jag ensam till mellandagarna. Men då har jag inte sett min familj på 4 månader, är det okej?

Away to ica.

So little to say but so much time
despite my empty mouth the words are in my mind
Please wear the face, the one where you smile
because you lighten up my heart when I start to cry

Inga kommentarer: