söndag 16 oktober 2011

it's so different when we kiss

Fan så fort det blir söndag..
Igår var vi i Norrtälje.
Vandrade runt och åt pizza - Gustaf försöker få mig att vilja köpa lägenhet där, och det är faktiskt riktigt mysigt!
Sedan drog vi till deras replokal och han spelade trummor till klockan 19, jätteduktig är han! Blev faktiskt imponerad.
Sedan gick på på donken och köpte en sundae innan vi åkte hem:)
Idag har vi ätit frukost jäääääättelänge och tränat 90 min.
Nu står min man och gör tzatziki, blir fajitas!! Sedan blir det film:)
På väg hem från gymmet sa han "kan vi inte se twilight?", helt sådär bara! Nej han är inte bög, han är en PERFEKT blandning av allt bra! Och han har inte sett nyaste.. det går ju inte för sig när han ska se breaking dawn med mig på bio;)
Nä, fan så kär jag är.

Och hur blir det med jobb då?
Inskolning tisdag och onsdag! Tack för bra referenser!

Inga kommentarer: