torsdag 14 juli 2011

Baby, I was born this way.

Trött tjej.
Ser ut som en mört idag också, men fyfan vilken bra kväll!
Var helt död HELA dagen igår!
När jag satt hos Linnéa igårkväll och drack min alkoholkvot(2 cider) ville jag bara hem och sova.
Väl på wärsan hade jag sjukt kul!
Skrattade ungefär hela tiden och träffade mycket trevligt folk.
Bäst av allt var att jag inte ens i närheten gjorde bort mig:P

Gick hem med Linnéa och Gustaf, skrattade hela vägen där med.
Åt Linnéa som inte kunde gå och beigebrallan.
Vi följde Linnéa till dörren och sedan pratade jag och Gustaf ett tag till, vilket resulterade i att jag sovit mindre än 3 timmar inatt!
Och på jobbet imorse var en människa borta så vi arbetade kort.. straff!
Nu ska jag iaf sova några timmar, jobbar till 21.30.
Sedan ska jag nog på öltältet och skratta igen!

Imorgon jobbar jag 6.45-16, sedan är det dags att börja göra bort sig!

Puss.

Inga kommentarer: