söndag 17 juli 2011

Du får leva med det

Fyfan vilken bra helg! Jag dör så bra den varit!
Vart ska jag börja?
Festade i fredags och igår, var på öltältet, varit på trillen, kramats en massa, druckit så jävla mycket, varit sjukt bakis, skrattade så jag gråtit, sölat ner allt jag äger, nästan bränt upp huset, färgat underhåret lila och rosa, träffat asmycket roliga människor, stått på ett bord och dansat, blivit matad med pizza samtidigt som jag sov, kramat(!) Jimmy i dead by april, och mycket mycket MYCKET mer!
Det skulle ta mig 7 år att försöka komma ihåg allt, men fyfan så roligt!
Jag är sjukt ledsen över att helgen redan är slut! Ska jobba om 1 timme också, men vem fan bryr sig!? När hade jag såhär roligt sist ens? typ aldrig haft.
Och jag som trodde det här skulle bli en dålig sommar!!

Nä, nu är det verkligheten som gäller.
Jobba och träna, för ihelgen har jag fan proppat i mig allt jag sett! Så jävla gott.
Hoppas Stockholm blir hälften så kul!
16-21, sedan ska jag kanske dra och se film med Gustaf, han ville ge mig glass och jag är inte svårbjud.

Puss

Inga kommentarer: