onsdag 13 juli 2011

I did some things but that's the old me

Hej huvudvärk!
Känns att jag inte är någon ungdom längre.
Men kul som fan igår! Skitbra film och bästa sällskapet.
Vi for dit 23 och skrattade konstant i 1 timme, ont i magen idag.
Somnade direkt jag la huvudet på kudden 02.16 och sedan klev jag upp 4 timmar senare och har gått på högvarv hela morgonen för att inte somna, men det gör inget, för jag tycker så mycket om att jobba på Stugan!
Slutar klockan 16 och då ska jag på systemet, handla mat för helgen, sola och sedan ut på elljusspåret och svettas!
Ikväll blir det nog Wärsan, nyktert ofc, om jag inte blir alldeles hemskt snål eller något, men risken är liten för jag tycker det är så kul att göra sig snygg och fara ut:P Lite tjej har jag i mig.

Har även skickat efter en ny söt mobil! hade hoppats den skulle hinna komma innan helgen men verkar inte så.. min gamla går fan inte att radera med då man skrivit något.. inte för att jag ofta skriver fel, men samma knapp används för att lägga på i örat på folk! Haha. Det lär förekomma på marknaden.

Nu ska jag lägga mig och dö ett tag.

Puss.


Life’s a game but it’s not fair
I break the rules, so I don’t care
So I keep doing my own thing
Walking tall against the rain
Victory’s within the mile
Almost there, don’t give up now

Inga kommentarer: