söndag 12 december 2010

weekend

Nu for familjen Lindberg till Åsele igen, mycket trevligt har det varit!
Igår shoppade jag med Elvira och sedan beställde vi fett med kinamat och åt det hemma hos Amanda.
Kvällen spenderades med film och chips. Skolan är klar så nu har jag ingen ursäkt för att inte fara på IKSU, bra!

Med Våfflan är det också rätt bra, alla älskar henne, såklart - hon är ju söt som socker.
Dock blev vi tvungen att ta henne till veterinären för tydligen har hon gått in i något så hon har ett sår på ögat, smärtstillande och ögondroppar 6 gånger per dag är vad som gäller, men det är redan bättre!
Lägenheten är typ också klar! ska ta massa bilder sedan.
Förövrigt så är jag förkyld och mår verkligen inte bra.. 6 dagars jobbvecka väntar och jag är inte pepp what so ever.. sitter och kollar på resor och drömmer mig bort. Funderar på Barcelona! Bara att inse att Tokyo är för dyrt för att resa till utan att spara ett tag först:/

Nu ska jag hjälpa Robert sätta upp tavlor och sedan ska jag fundera på middag, med min fantasi blir det makaroner och ketchup!

Inga kommentarer: