måndag 29 november 2010

älskade lilla katt

Japp! Jag och Robert har blivit föräldrar till världens finaste och duktigaste lilla chinchilla-perser! Hon är så gosig, rumsren och söt!
Vi hämtade henne igår i Sundsvall, passade på att handla en del på IKEA också:)
Dock kan vi inte göra fint med alla nya saker än för tapetseraren har dragit ner alla tapeter och det ser ut som skit överallt förutom sovrummet.
Vi badade Våfflan för ett tag sedan, ja, hon heter Våfflan, och nu ligger hon och Robert och myser inne i sovrummet med en film.
Önskar jag fick joina men jag måste göra uppsats, som jag förmodligen inte kommer bli klar med i tid, höhö.
Anyway, imorgon är jag ledig och ska plugga som en get. Efter torsdag lugnar det ner sig hoppas jag! Längtar tills nästa helg då hela min familj kommer till Umeå:) Hoppas lägenheten är klar då.


Inga kommentarer: