fredag 26 november 2010

I know I know I know

Nu håller vi på att ta ner allt det känns som om vi just satt upp på väggarna.
På måndag kommer en kille och ska börja tapetsera och göra vackert, vilket vi fick veta igår! Lite hastigt valda tapeter men det blir nog mycket vackert det här.
Har även skickat in min sista uppgift, bara uppsats kvar! SNART kan jag leva igen.
Då ska jag vara duktig! Träna och laga mat varje dag. Eller nästan iaf.
Har knappt haft tid att äta de senaste veckorna.
Ändå känner jag mig så oerhört fet. Och IKSU kan jag ju glömma fram till den 10.. men som sagt!
Konstigt är det dock att jag hunnit köpa ALLA julklappar. Japp! ALLA. Jag var klar 14 november. Så jävla effektivt alltså.

Imorgon ska jag på stan och handla nödvändigheter till söndag, då händer det något roligt! Ni får se då. Sedan ska vi till Amanda och antingen se alla sagan om ringen-uncut, eller något jävla skit - vilket det vanligtvis blir.
Blir nog en mycket trevlig helg!

Inga kommentarer: