torsdag 16 december 2010

wrong?

Jag har just tittat färdigt på de befintliga twilight-filmerna.
Lite skäms jag egentligen för att filmerna kanske inte riktar sig till min målgrupp, eller gör dom det? Sitter typ hela tiden och fnissar för att Taylor Lautner är så söt! Robert Pattison är förvisso inte ful alls, men som sagt, Taylor är sötare.
Ligger i sängen än och vet inte vad jag ska hitta på nu.. fan också att nästa twilight kommer ut nästa november!
En sak till jag stör mig på? mitt liv. Haha.. tragiskt det där lät men det är sant!
Som rubriken säger, wrong. Jag skulle vilja göra något riktigt drastiskt! Flytta till USA och gå i skola kanske?
Större delen av mitt liv har jag känt mig uttråkad, och det är faktiskt sant.
Känns som om jag bor på fel ställe och gör fel saker hela tiden. Nu är jag 20 år.. det är fan snart försent för de där drastiska besluten.
Jag skulle gärna vilja tro att jag har fler liv på mig men tyvärr tror jag inte det. Waste of life om ni frågar mig.

Idag 17.30 ska jag iaf göra en drastisk sak, eller snarare något behövligt. Vad det är kommer märkas med tiden.
Nu ska jag fundera på vad mer jag kan göra för att få marken att sluta brinna under mig.

Dramatisk? jag?

Inga kommentarer: