onsdag 6 oktober 2010

typical.

Varför är jag uppe? Jag har sovmorgon...
Typiskt mig, verkligen, kan inte sova då jag väl får.

Igår var jag iaf hos Amanda!
Vi åt mat och sedan satt vi och pratade ett tag då Robert ringde.
Han hade låst ut sig utan mobil, börs och bilnyckel - han ringde från en granne.
Så det var bara att fara hem, men som tur var hade vi skjuts.
Sedan fick Robert följa med till Amanda, jag vågade inte lämna honom ensam för han är en sån klant. Iaf så åt vi glass och såg på film:) Jag hade velat se en till men Robert började jobba 7 idag så det får bli någon annan gång.

Btw, sjukt tråkigt att vara ensam på dagarna!
Har ju inte varit det många dagar direkt men det är så tråkigt...
Antar att jag är så van att Robert alltid är hemma.

Aja, nu ska jag iaf plugga lite och sedan kanske jag ser en film eller något.
Hoppas jag blir trött och kan sova bort allt tråkigt!

1 kommentar:

Ruben sa...

Vilken klant den där Robert verkar vara :-o