lördag 2 oktober 2010

det känns som om det är jag som är död

Dagens citat
Humlan ~ 90 år
"Släng inte bort dom där plasthandskarna! Jag kanske behöver dom imorgon om jag träffar en infekterad person".

Fy fan så trött jag är! Gick som sagt 7-21 med sammanlagt 90 min rast.
Jag har aldrig jobbat så länge tror jag.
Ååååh, dementa kommer bli min död!
En gubbe ramlade ikväll också, just då jag slutade, han ramlade och sket ner sig.. underbart!
Har duschat och tror jag ska gå och lägga mig och dö. Kommer dö på 10 sekunder.
Imorgon jobbar jag 8-13, sedan är jag ledig måndag! Då ska jag sova till 9 för sedan har jag inlämning i japanska.
Men på onsdag, på onsdag ska jag sova heeela dagen! jag ska stänga av telefonen och plocka isär ringklockan på dörren.

Trött trött trött..

1 kommentar:

Ruben sa...

hehehe, ssova kan man göra i graven :)