fredag 1 oktober 2010

det vackraste jag vet?

Kom just hem från ett prov. 24 handskrivna A4:an på 3 timmar. Jag svettades nästan lite. Men aja, nu är det gjort! Underbart!! Bara att skicka in japanskan nu och sedan är det klart, för idag! Imorgon jobbar jag 7-21 så jag får inte ta helg:/ lite drygt men jag blir ju rik iaf.

Var btw och vaccinerade mig igår! Gud så äckligt. Jag kommer få ett varigt sår där om 3 veckor som inte läker på 10 veckor! Det är säkert, annars är det något fel! + att det sved som fan. Som plåster på alla mina sår ska Robert laga mat åt mig nu! I like!


Jag ska nog kolla på anime... för kolla vad jag har! Hoppas ni är avundsjuka! För visst är det vackert?

1 kommentar:

Katjaaaan sa...

TBC-spruta? Den tog jag också och mitt blev inte ett varigt sår som alla andras blev! Så det finns en liten chans att du slipper, haha! ;)