måndag 20 september 2010

trust him with my life

Måndag.. känns alltid lika vemodigt.
Speciellt då helgen var så mysig!
Vi for som sagt på Lotta's i lördags där Robert bjöd på väääärldens godaste entrecote.. seriöst, godaste jag ätit! Sedan for vi och storhandlade massa massa mat på Willys! Jag är lite skeptisk till den affären men Robert älskar den, så han fick bestämma:)

Då vi kom hem dippade vi grönsaker och såg på tv. Bland annat så såg vi Ghost hunters, lite löjligt men jag sitter iaf bänkad på lördagarna;P
Igår pluggade iofs både jag och Robert hela dagen, men det var mysigt iaf! Fick in mitt arbete så nu är det bara en uppgift och kursprov kvar, jag gruvar mig som fan.. längesedan jag satt och gjorde prov! Men det får lov att gå.
Nu på morgonen så drog Robert på något möte angående en kurs han ska gå i veckan och jag for också på ett litet möte angående japanskan.
Nu ska jag äta något och sedan blir det att dra till jobbet! 13-21... fy fan vilket äckligt pass.

Inga kommentarer: