lördag 18 september 2010

freak of nature

På min lediga dag sov jag till 11! skönt. Vaknade flera gånger men kunde inte kliva upp. Har ont i kroppen.
Robert har iaf börjat tvätta medan jag gör läxa.
Sedan ska vi duscha och fara på stan:) Jag ska till en frisör och köpa färg och sedan ska jag kolla skor tror jag.
Vi ska även storhandla för det blev inte igår. Det är typ tomt i kylskåpet:P 3 flaskor vin men det blir man inte så mätt på.
Så ikväll har vi iaf bestämt oss för att äta ute! Lotta's tror jag det blir. Vill ha kött!
Därför så har jag inte ätit något alls idag, och jag är inte heller hungrig.
Försöker att inte tänka på mat, då fungerar det utmärkt.
Om man dricker mycket kommer man undan.

Förövrigt har jag hittat en ny favoritlåt! Tänk att jag inte hört den förut? Exakt min stil!
Tack Idol.
Everlast - Black jesus alltså.

Inga kommentarer: