onsdag 15 september 2010

Alive

Död!
Jobbade igår 14-21 och idag 8-16. Sedan kom Robert, gav mig en naturdiet och nu har vi nyss duschat efter 1 timme punch out! Kan ju säga att det var jobbigast nånsin.
Svettades som ett as och ja, det var egentligen kul!
Men trött i kroppen och huvudet är jag...

Nu sitter jag och dricker grönt te och ska plugga lite.
Imorgon jobbar jag 13-21 och på fredag 8-16. Rätt skönt att jag fått reda på en del jobb den här månaden.
Är rätt nöjd med att kunna säga att jag äntligen tagit tag i mitt liv nu!
Vägde mig nyss och vågen stod på 68. Sedan ställde jag mig igen och den visade då 77, vilket är det? Vågen jävlas. Tog alla mina mått istället!
Ska till Stockholm i november och tills dess vill jag vara till min fördel, om man säger så.
Har även bytt ut varje middag till en naturdiet-shake.
Får se hur det funkar!
Är bara less på allt fläbb nu.. vad hände liksom? Har alltid varit tränad och älskat att träna.. men nu.. örk.

Aja, nog ytlighet nu!
Ska ta tag i skolan.
Fått MVG på två senaste uppgifterna så jag måste ju hålla standarden.

Inga kommentarer: