lördag 11 september 2010

Go down and bleed in my mind

Vaknade 10, låg och drog oss till 11 och sedan har vi ätit klämmackor och skvallrat med mamma!
Nu skulle jag lätt kunna ta en powernap ett tag.
Meen, vi ska nog ut och gå.. Robert tänker rätt mycket på det där med att gå ned i vikt och jag hakar på!
Blir ju fondue och massa chips ikväll så lika bra att träna lite.

Har btw fått jobb!
Det var tänkt på ett annat ställe först men det här innebär mer jobb - demensboende, vad annars? Dom ringde igår innan vi drog till Åsele och ville träffa mig och jag har inskolning nästa vecka:)
Blir lite jobbigt att få ihop plugg, jobb och träning men det ordnar sig!
ÄNTLIGEN får jag börja tjäna riktiga pengar så jag kan shoppa like crazy som förut och självklart resa:) Vill gärna till Stockholm snart! Och London.. mmm..
Livet börjar ta fart tror jag!
Så glad att vi flyttade till Umeå! Var nog det bästa som kunde hända.
Som en vis kvinna en gång sa "Lycksele är grunden till allt ont", that's true. Jävla falska äckliga Lycksele.

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

hehehe, lycksele är roten till ALLT ont