onsdag 22 september 2010

everyday's the same

Idag sov jag till 11 och nu känner jag mig sen istället!
Aldrig nöjd.

Ska se nyaste Naruto, jag ser det som läxa, och sedan ska jag plugga japanska!
Ska som sagt prata med min lärare på fredag så jag ska träna uttal.
Har lärt mig alla hiragana, nu ska jag bara lära mig skriva dom.
Jaaa, jag vet att det är inte är kul att jag bara skriver om skola men det är i princip det enda jag gör. Jag börjar ångra det här! går som inte att inte tänka på det och göra något annat. Konstant känsla av stress är inte jobbigt.
MEN, det regnar iaf inte idag!
Jobbar 15-20 idag och imorgon jobbar jag 7-15, sedan jag är förhoppningsvis ledig ihelgen.
Hade tänkt försöka komma ut och handla lite till lägenheten och jag vill baka bullar.
Vi har förresten köpt en diskmaskin!! Min dröm är besannad.

Inga kommentarer: