tisdag 21 september 2010

En sån dag

Robert klev upp 06.30 för att fara på kurs.
Jag, som somnade typ 3 efter jobb och pluggande, sov vidare.
Dock vaknade jag innan 8 då han smällde igen dörren.
Sedan vaknade jag 08.10 av att någon ringde på dörren 2 gånger. Tänkte att den som ringer på dörren så tidigt kan inte vara frisk så jag öppnade inte.
Sedan vaknade jag 9 av att en hund skällde i trappuppgången och massa folk sprang i trappen.
Sedan sket jag i att sova och klev upp.
Roligt att det ALLTID blir så då Robert ska upp innan mig. vaknar uteslutande varje gång han kliver ur sängen och sedan då han drar från lägenheten. Sedan så är det uteslutande någon som ringer mig eller ringer på dörren, är folk dumma i huvudet!? Jag är hårt arbetande, låt mig vara!

Har iaf hunnit plugga en del japanska så det känns mindre hopplöst idag, även om det är jobbigt.
Ska få lite grejer av Amanda idag så jag lättare kan lära mig hiragana.
Har laddat min mp3 med ENBART Miyavi, Dir en grey och ON/OFF.. allt för att jag ska trycka in det här i skallen så fort det går!
Den här låten lyssnar jag på 20 gånger per dag.


Nu ska jag sminka mig lite och sedan ska jag dra till jobbet.

ittekimasu!

Inga kommentarer: