måndag 24 maj 2010

Who I am this week.

Idag har jag och Robban varit på handelsträdgården och köpt inte mindre än 2 blommor!
Vi ska göra en blomlåda, eller rättare sagt jag ska, men jag ska se om dom här 2 överlever mig först.



Jag har även inhandlat 4 nya nagellack som jag testat på min vänstra hand, ser lagomt knasigt ut men I like it!
Skulle också gärna vilja beställa kläder men det får vänta.. går typ in dagligen på sidor och kollar på blommiga kreationer och fina volanger men icket!
Har beställt tid hos Jennifer för färgning och klippning - ska bli ljusare - och sedan så ska jag beställa Hultsbiljetter efter den 8 juni. Barabrillor.se är en annan sida som ska uppsökas direkt jag förvissat mig om att "hundarna inte pissar på mig" som min far skulle ha sagt.

Sa förövrigt specifikt till M-L på Skytten att jag inte kunde jobba v 27, hultsveckan, och det är väl typ endå gången jag jobbar hela veckan under mina nästan 8 veckor, typiskt?
Ska iaf försöka byta bort för jag blir ju galen annars!
Robban ska ju också med btw:) verkar inte som om han lyckats ragga något manligt sällskap men han är ju i goda händer!

Nu ska jag dricka ett glas cola light och se på Death note eller höra om Robert har några förslag.
Färgade ju håret på honom i lördags kom jag på!
Mörkare med slingor i, inte fullt lika ljusa som han hade sist.
Tycker det är mkt finare då slingorna inte är så uppenbara, det är lite turkvarning på det, om man får säga så.
Haha, jag får ta kort..


Och just! vet ni vad vi ska göra imorgon?

Haha.. priceless..

4 kommentarer:

Robert sa...

Fina blommor, låt oss hoppas de överlever veckan ut 8-P I morgon blir det spinning ! Fy fasen att du drar me mig på sån kärring träning :P

Her Majesty sa...

Det är du som säger att du är tjock! jag hjälper dig bara på traven.

Robert sa...

Ja men det blir säkert skoj imorgon, bara jag får sitta på en cykel längst bak i rummet :P

Her Majesty sa...

Du ska sitta längst fram och jag ska filma;)