tisdag 25 maj 2010

Tongue-tied and oh-so squemish

Tillbaka från spinningen!
Mycket jobbigare än jag minns det!
Svettades som fan och spydde nästan, men skönt nu efteråt!
Robert höll ut HEEELA tiden:D så duktig!
50 minuter varade skiten och jag vet inte om jag får med mig honom igen:P
Men på torsdag ska vi iaf på ett fyspass, det kanske är mer tilltalande.
Har svårt att fokusera under spinningen.
Tänker hela tiden "jag vägrar ge mig" "jag cyklar sålänge alla andra cyklar" och "jag har spelat fotboll flera år, det här är ingenting".. men jag vill iaf bara sätta mig eller gå därifrån hela tiden.
Skulle vilja att dom spelade lite argare musik också, inte smörpop eller disco, it ain't my thing.

Annars idag har vi mest latat, förutom Robert som har köpt ett kort från boxer, så från och med i morgon har vi massor av kanaler:D Räcker bara 3 månader till att börja med men det är precis perfekt med tanke på våra planer. I dagsläget har vi bara 1,2,4,6 och svt24.. inte undra på att vi bara ser film liksom.
Jag har även bokat tvättid! duktigt.
Ville hinna tvätta innan grillkvällen om 2 helger så jag har några underkläder, och tack vare det så har vi tvättid klockan 7.. haha.. vad gör man inte för ett par rena trosor.

Nu ska vi slänga oss in i duschen och sedan vill jag se DET:D höhö.. när jag tänker på den filmen tänker jag på Katja.. minns du kackerlackorna i lyckokakorna?
OCH, Katja kommer ju upp till grillkvällen! funny funny!

6 kommentarer:

Robert sa...

Pust och stånk och puh! Jag höll på dö i förtid på det där passet! Dit går jag aldrig igen!!!

Her Majesty sa...

Jooodå! kände du inte hur kilona rasade?

Robert sa...

Jag kände hur livet passerade förbi... :o

Robert sa...

inte en endaste Piiinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal !

Katten sa...

AHAHAH! Hatar DET asså! Komihåg spindeln, hahahah :p jaaa, jag taggar asmycket grillkväll! Wihooo!

Urban the enemy sa...

Ja jävlar va ni taggar grillkvällen, bli no bara fint de här =D