onsdag 26 maj 2010

guilty feet have got no rhythm

Trött som...!!
Blev väckt av telen som ringde imorse klockan 7.
Jobb 7-16, fint.
Trött som fan har jag varit hela dagen.
Men på lunchen kom Robert och sedan for vi på Makkan som har öppnat här i Lycksele:)
Jag åt skaldjurssallad med bulgur, asgott! Skönt med lite nyttigare alternativ.

Då jag slutade 16 kom Robert och sedan for vi och styrketränade.
Är inte riktigt på G men nu har jag iaf duschat och ska äta något innan jag undersöker alla roliga kanaler vi fått!
Vi satt uppe till efter 1 inatt och kollade på tv, vilken kanske var orsaken till att jag var så trött.

Och åh my God så sugen jag är på grillat!
Har inte ätit det än, inte svenskt iaf.
Kommer sluka allt nästa helg.
Vad ska jag äta nu? en banan? Gud så tråkigt..

1 kommentar:

Robert sa...

Jag borde jobba på Makkan jag som är mackmästaren själv och vet massor av bra pålägg man kan ha på en macka ;) (är även en påläggskalv)