måndag 24 maj 2010

måndag, måndag

Robert har just gjort fika till mig och sedan ska vi fara och träna.
Inte så pepp men å andra sidan är det sällan jag är det.
Senare idag ska jag tvinga honom se Dunderklumpen med mig! den är bra.
Jag vill åka dit där dom spelade in filmen och ha picknick.
Jag kanske kan tvinga honom till det också.

Förresten, såhär fin var jag efter sista pressardagen i Turkiet.
Robert var uppe typ hela natten och kylde ned mig med blöta handdukar.
Inte för att han hade behövt det, men det var sött iaf!
Mina lår såg ungefär lika illa ut, ont som satan! led verkligen på resan hem.
Nu har jag iaf börjat flagna på båda ställena.
Det som var bra med att jag brände mig är att jag är väldigt snyggt brun framförallt på benen, men det försvinner väl nu.

Jag har btw kvar den där vita randen efter bandet man fick på hotellet, snyggt!

3 kommentarer:

Robert sa...

Är jag inte en bra pojkvän så säg ;)

Her Majesty sa...

Den bästa:)

Robert sa...

naaw <3