måndag 14 december 2009

next to nothing

Ja fint Linnéa, skratta åt min misär.

Nu slipper jag iaf det där fram tills imorgon klockan 12, och jag vägrar prata fram tills dess.
Jag har tvingat min röst att låta ungefär som grodan bolls, fast lite äckligare.
Men ja, gamlingarna hör ju vad jag säger, även om dom fnissar.
Dock så tror jag att det var ett misstag för nu är min hals svullen.
Jag vet inte vad jag ska skriva just nu..
Jag stör mig på mitt allmäntillstånd.

Det finns iofs mycket jag stör mig på, tyvärr.



You talked me to sleep last night
I hadn't felt that sad in years
Your eyes like glass mistakes
They moved me close to tears
You speak those favourite fables which I'm yet to live
And casually confirm my fears
That I've got nothing to give

2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Drick massa honungste!!

Min mor har haft ngt så hon har tappat rösten och varit hes i flera veckor..

Men jag är sjuk från jobbet och får ingen lön! Jag är pank som en gammalkis!

Her Majesty sa...

Får göra det!
Men vissa säger att man ska dricka kallt för då minskar svullnaden på stämbanden?

Haha.. jag läste gammgris på gammalkis;P det var roligt.
Ja men ta det lugnt, snart är jag en fattig gris.