måndag 14 december 2009

I take their lives so they can't take mine

Jag skulle gå ut, men jag behövde inte - bra för det är svinkallt ute! Även så är min bästaste mössa i Lycksele:(
Jag vill ha min dator! Nu nu nu. Jag vill ligga i min säng under täcket och se anime.
Det är snorkallt att sitta här;O

Vad gör allt folk om dagarna egentligen?
Hur håller ni er roade?
Jag är värdelös på att roa mig själv.. jag blir typ bitter över vilket dåligt sällskap jag är.
Då blir jag bara på dåligt humör över hur tråkig jag och allt annat är och det är ju inte så bra.


Men nog blir det bra det här nog, slut å grin.

Det är så många här som aldrig sagt nej
Och som aldrig kommer få en chans
Så många här som aldrig såg mig
Och jag vet att jag haft tur som få
Så många här som ville ha dig
Men vi kände samma sak
Vi känner alltid samma sak

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

hahah, men inse hur ofta jag har tråkigt då! Typ som idag när jag har ont. Jag kan ju inte hitta på ngt och vill inte hitta på ngt. Jag måste typ se förkväll för att fördriva tiden tills man får gå isäng. Inte ok!