torsdag 26 november 2009

New moon

Jag är ledsen, jag gillade den inte!
Kan bero på att jag läst boken, eller det faktum att den är så fruktansvärt smörig att jag dör!
Jag kanske är för oromantisk?
Däremot stod jag ut för att Taylor Lautner är så het så det finns inte!
Seriöst, hur kan hon ta Edward?
Edward vinner inte ens i personlighet.
Blev mest förbannad för att Jacob ställt upp hela tiden och sedan då Edward kommer tillbaka då bara "Jag väljer honom, jag har alltid valt honom".... WTF!?
Hon vill ha kakan och äta den!!!! snygga kakor förvisso, men Jacob är kladdkaka och Edward en skorpa eller något.. ojämförligt.

Ska fan inte se dom andra filmerna, hon väljer ju fel!



Är det där ett svårt val tycker ni!?

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRRRRR!

Hennes Kungliga Majestät sa...

Men Jacob är ju inte ens snygg i boken! Jag hatar honom i denna bok! Han kan ta sig i röven!

Eller är det i nästan bok jag hatar honom?!
Det kanske är i nästa bok! När de är i tälet. ÅHHH!! Då är jag ARG på jacob! Jag är så uppstutsig! Men jag hinner ändra mig två och tre ggr. Men slutet gott, allting gott :D

Katji sa...

Hahaha, jag håller precis på att läsa om Eclipse då de är i tältet, hahah, Linnea :P MEN ÅÅÅÅ, hur kan ni hata någon av dem?! Jag vill ha båda, precis som Bella allså ;D höhö. Men Edward är helt klart snyggast i första filmen och Jacob i den andra! :D

Her Majesty sa...

Uppstudsighet är ju bara charmigt Linnéa! killar ska vara lite kaxiga.
Och Katja, Jacob är alltid snyggast;)