fredag 27 november 2009

fake it like you matter

Jag och Elvira steg upp enligt planerna och nu håller hon på sminka sig!
Trots att vi låg och skrattade i flera timmar!
Tillslut då vi legat tyst länge började hon tokskratta...
Jag: Vad är det nu då!?
Hon: Det kändes som om du skulle nypa mig!
Jag: Va!? varför?
Hon:... du låg så tyst och stilla..

Jag är så hungrig så jag skulle kunna äta upp den där jävla skorpan jag pratade om igår.
Vetskapen om att vi ska äta kinamat gör inte saken bättre:S
Annars idag så ska vi handla julklappar, vilket jag anser vara ett straff.. va 17 köper man åt sin rika mormor eller en pojkvän? Eller åt Amanda som vill ha anime? ska jag skicka efter?
Jag får bara ont i huvudet.

Anyway, jag ska stressa på henne lite nu!
Be till Gud att hon inte tänker platta håret också..

I am such a sucker
And I'm always the last to know
My insides are copper
And I'd kill to make them gold


1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Elvira är som vännen jag aldrig fick!