fredag 27 november 2009

That's what I like

Nu är vi hemkomna efter en dryg dag på stan!
Jag fick mat efter många om och men (Elvira vågade inte gå in nånstans för att det var för mycket folk!?) och efter det har vi varit på varenda affärer förutom de vi ville in på för att hitta julklappar.
Jag har bara kvar en till åt Robert och en till mamma, sedan behöver jag inte tänka på skiten mer!
Imorgon ska jag bara köpa grejer åt mig.. okej, det är 2 grejer jag ska köpa:) jag måste spara pengar även om det är tråkigt.

Imorgon får jag även träffa Babe aka Robert, vilket känns ungefär lika skönt som det var att ta av sig skorna nyss! Man får väldigt ont i fötterna, höfterna och hjärnan av att gå i Umeå.
Jag är väldigt väldigt less på människor.. nästan alla människor.
Är det inte främlingar som står ivägen är det "vänner" som baktalar.
Jag blir väldigt trött.





Inga kommentarer: