torsdag 26 november 2009

an epic of time wasted

Jag hinner uppdatera innan vi åker, bara för att jag var så duktig och drog mig upp ur sängen tidigt!:)
Mest för att jag hade konstigast drömmar ever, jag klarade inte av att ligga kvar i sängen med mitt sjuka sinne.
Jag har nyss duschat, idag också, eftersom Amandas dusch är ur funktion och mitt hår blir smutsigt direkt.
Min väska är ännu tyngre, förstår inte vad jag packat i den, tror något lagt sten i botten.
Min lillasyster har nog smittat mig med något för jag är snuvig och yr.. hoppas det inte är något muterat baconvirus.

Jag KANSKE uppdaterar sedan, jag vill beskriva min reaktion på New moon!

Btw så vill jag ha sommar, vill inte ni?
Vafan är det här för november...
jag får sluta elda blöjor på balkongen!

Åselemarknad - Välgörenhetsturk




For pulling me away when I'm starting to fall
For revving me up when I'm starting to stall
And you got to know
For that
I want you

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

DET ÄR DEN DÄR JÄVLA VÄXTHUSEFFEKTEN!!