torsdag 9 juli 2009

say what?

När jag satt på jobbet klockan 20, ensam i mörkret, fick jag plötsligt ett sms av den ignorerande mannen.
Undra om han läser min blogg:O
Isåfall kan han ju skriva till mig på msn för jag vågar inte säga att jag tagit bort honom, tack.

Jag måste typ snart lägga mig för jag börjar 07.30 imorgon, smiiiiid.
Jag hatar att börja tidigt....
Fast idag, 12-21, var fan en killer.
Jag längtar till helgen för jag ska måla mitt rum med rubin! det kommer bli vackert:D
Jag längtar även till nästa helg för jag ska intoxikera jävulen!
Regnar det kommer jag hata...
Det är fan inte schyst om det inte är bra väder då det faktiskt händer något som kan liknas med något värt i Åsele.

Ööööhm.. jaa..
Jag hoppas allt blir som jag vill!

BTW, GE MIG EN ANIME!

What are you suffering for?
Your proud of some kind of personal war?
And will you throw it away?
For nothing more than a simple taste?

Inga kommentarer: