torsdag 9 juli 2009

he's just not my man

Ååååh!
Jag vill också festa ikväll.
Jag hatar...

Jag känner mig ignorerad, jag hatar att känna så!
Jag blir så förbannad så jag vill döda någon.
Det är inte helt omöjligt att jag är psykiskt sjuk.
Ni förstår att det är någon som ignorerar mig, eller hur? jaa.
Det finns 3 scenarion till varför.
1. Han vill helt enkelt inte ha med mig att göra.
2. Han väntar på att jag ska skriva.
3. Han vill verkligen skriva men våran situation är så svår så han gör det inte för att inte komplicera saker mer.

För varje dag (vi har inte pratat på 7) känns det mer och mer underligt och nu är det för sent!
Jag kan helt enkelt inte skriva för det har gått för länge.
Min stolthet vägrar.
Jag vill inte verka desperat.
Jag har raderat han på msn och telefonen bara för att INTE skriva.
Hur sjuk är jag?
Jag kommer vara ensam resten av livet.
Glöm vad jag skrev förut, jag ÄR komplicerad och stackars den person som någonsin blir kär i mig.

dressed to kill, you look so right
I am drunk with lust tonight
your wounds are opening wide
and they might be just my size
now I'm afraid of open water
but I often bathe in sin
let's be honest, you know you shouldn't bother
'cuz with me, it's impossible to win

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Höhö. Livet är inte till för mesar. Det är tragiskt. Men! Tänk som en man! Bli en man! Oh så mkt trevligare det är!