måndag 6 april 2009

Well, I never want to see you unhappy

I thought you want the same for me

Nu har jag haft den där jävla redovisningen!
Även om bussen var sen och jag irrade bort mig totalt.. tur KB har koll på mig!
Känns iaf najs, att sluta tänka på det.
Ikväll är jag all alone in space and time - även imorgon.
Så jag ska plugga till samhällsen.

Just nu vill jag bara härifrån.
Mitt huvud är till bredden fullt av tankar, det är ett under att jag lyckas koordinera så att jag kan gå.
Negativa synapser är något annat jag lider av.
Lite ont i magen också, och det inte på grund utav en fysisk åkomma.
Helvete, kan jag inte bara få resa bort?
Jag önskar att jag kunde agera annorlunda än jag gör, men icket.
Jag önskar att jag inte vore så snäll mot folk som inte förtjänar det.

Jag tänker anstränga mig till det yttersta för att få saker dit jag vill.
Det kommer svida.
Även om jag kan förstå kan jag inte finna mig i.
det sjönk för djupt.

catch you on the flipside

Did I make it that easy
To walk right in and out
Of my life?

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Vars är du ihelgen? Jag är i åsele, och du kan ju följa med mig hem hit på söndag, eftersom du ändå ska till lse! :D Kom ihåg att rita på skapelsen;)