tisdag 7 april 2009

fan fan fan

Släpade mig alltså upp 07.45, trött som ett jävla as.
Gjorde omelett och frukt med grekisk yoghurt för att kunna leva.
Gjorde en shake som jag ska dricka till lunch.
Somnade i soffan.
Tog bussen till skolan - för att ha den där jävla labben.
OCH TROR NI JAG HADE LABB ELLER!?!?!
näääää "du behöver inte vara här idag Greta".
Alltså fuck? kan man få veta sånt INNAN man kommer på skolan?
Nu börjar jag först 12.30 och jag är så jävla sur så det finns inte.
Jag skulle vilja bita huvudet av någon!
Jag hatar jävla cpdraggen och alla som går här eller jobbar här!!
"på draggen kan ingen höra dig skrika."

Idag kommer bli en bra dag.. NOT.

Igår ringde förövrigt Heikki till min mamma.
Han trodde att det var ett 1 april-skämt att jag ville komma till Lycksele på studenten? jävla tomte.
han sa ordagrant "ja vi har ju alla saknat den lilla sötnosen" - mhm, vissa har saknat mig lite mer än vad som är lämpligt.

Nä, nu ska jag sura och göra samhälls till 11 då jag ska ringa mamma och klaga över mitt liv.
seriöst.
vad har jag gjort för ont? I don't get it.
ALLT är så komplicerat! borde inte det här ha gått över då jag var typ 16!?
nä Greta, hon ska få vara pubertal tills hon fyller 40.

ta alla minnen och försvinn ur mitt liv
älskade, älskade du.

I haven't weakened just because I've shown myself
I've taken everything, except what's for granted
I'll leave hypocrisy for everybody else

1 kommentar:

Katja sa...

HAHA, STACKARE :P