tisdag 7 april 2009

fortsättingsvis

FN gick faktiskt bra - mest för att vi bara minglade idag.
Vi åt chips, drack sprite och försökte få alla att skriva på våran resolution;)
Vi är nu 12 av 15 länder på samma resolution, de länder som inte är med är Uganda, Syrien och Saudiarabien - dom är alltså helt rökta.
Hoppas det går fort så att jag hinner hem med 16 bussen!:D

Sedan på söndag åker jag med Linnéa till Lycksele för på måndag ska jag möjligen få min överraskning!:DD Happy 2000.

Är även spetälsk 2000..:(
Idag frågade en kille mig om jag har pest.. för min hals ser sjuk ut.
Det är Simons fel, han är orättvis och tung!
cry cry.

anyway! nu ska jag se sista pirates of the c och sedan ska jag packa och sova.

Även om den här dagen började jävulskt dåligt så blev det bättre... för ungefär 1,5 timmar sedan.

sommar sommar sommar! nuuuu
Om vi inte åker på hults måste vi busa med ngt annat Linnéa!
ROOOOOADTRIP!!

Inga kommentarer: