söndag 5 april 2009

la la la

Har egentligen inte tid att skriva här!
som jag trodde pluggade jag inte alls i helgen så jag måste träna på redovisningen nuuuu.

Kul igår iaf:] älskar Linnéa!
"slutar du inte le om 3 sekunder slår jag ihjäl dig"
"FATTAR du vad jag säger eller ska jag skriva ett sms!?!"
Haha, stackars alla i min närhet;P Linnéa is fierce.
Men en del saker kom fram igår, vet inte riktigt vad jag ska tycka om allt som sades och gjordes.
Jag har iaf spetälska nu och det kunde inte ha kommit mer olägligt! jag ska ju sitta i FN tis-ons så det ser inte snyggt ut.

Anyway, kanske skriver mer sedan!

"du är en av de viktigaste personerna i mitt liv"
Även om man inte har en aning om vad man ska säga så känns det bra att höra.

it would sure do me good
to do you good

Inga kommentarer: