fredag 20 mars 2009

when I get home, you're so dead

Slutade 11 idag! Ingela var på uni idag:D
Men hade glömt nycklarna hemma (Y).
For på uni till Amanda och satt där med henne till 13..
Patrik var där, så det gjorde inget, jag tittade på honom då han såg;D >Fett söt pojke.

Nu ska jag försöka göra lite PA och sedan ska jag se nagareboshi gin - silver fang.
Jag växte upp med det, och nu då jag har oklippta boxen kan jag inte få nog!
Jag ÄLSKAR anime, så är det .
Ska se bleach, naruto och skip beat sedan:)
Ska även klicka hem från barbarella - en jordgubbsplugg..tunnel? vad är skillnaden? skitsöt iaf.
Och sedan massa söta grejer från laredoute/H&M, eventuellt ellos, för det fanns söta grejer där med även om jag inte är ett fan.

jag är sjuukt chokladsugen:( men vad gör man?
Köpte 80% choklad, får se om jag har samvete till att äta det sedan.

Vi hörs!

En gammal sång får en helt ny text
äcklig röst som billig sex
och Jag har inga vänner kvar
Visst är livet underbart?
När Jag blir grå
När Jag faller
Orkar Du för två?
När idag blir igår
Kommer Du att älska mig då?

Inga kommentarer: